vereenvoudigde administratie

met MYBREEX

Automatiseer uw leveranciersfacturen

Duw uw onderneming in de juiste richting door uw facturatie en administratie te automatiseren. MYBREEX is een compleet pakket waarmee u uw bedrijf kan digitaliseren en inzichten in uw financiële keuzes kan vergaren.

Front laptop NEW MYBREEX s

Totaaloplossing

MYBREEX wordt u aangeboden in een totaalpakket dat als basis dient om uw onderneming te digitaliseren. Met onze gebruiksvriendelijke interface kan u razendsnel facturen en offertes opmaken. U kan al uw documenten online archiveren en zowel op papier als digitaal (bv. in pdf-formaat) aan uw boekhouder bezorgen.

Slimme software

Verwerk snel en efficiënt uw facturen, bestelbonnen, offertes en leverbonnen en bewaar het overzicht op uw betalingen.

Keurige opleiding

Wij zorgen voor de complete installatie en bijbehorende opleiding, uitgevoerd door onze erkende instructeurs.

Essentiële hardware

Kwalitatieve hardware, gekoppeld aan uw software om uw inkomende facturen en administratie zorgeloos te digitaliseren.

Volle ondersteuning

Hebt u een vraag of een probleem? U kan terecht bij een van onze supportkanalen. Wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Overzichtelijk

Verlies uw facturen nooit meer uit het oog! Analyseer uw financiële verleden en plan meteen ook de toekomst.

Digitaal

Vind uw gearchiveerde documenten in een oogwenk terug op basis van een woord, nummer, serienummer of barcode.

NEW MYBREEX IPHONE Mock UP M

Overal beschikbaar

Op pc, tablet of smartphone: uw gegevens zijn overal raadpleegbaar én u loopt geen risico om ze te verliezen.

Gemakkelijk

Verwerk snel en gemakkelijk uw facturatie en administratie met ons systeem. Geen voorkennis vereist!

Automatiseer uw facturatie en administratie

Heel wat zaakvoerders in de bouwsector offeren avonden en weekends op om hun administratie rond te krijgen. Offertes, bestelbonnen, facturen en overschrijvingen opvolgen, vergt immers heel wat kostbare tijd. Bovendien moet die hele papierstapel op tijd bij de boekhouder terechtkomen.

MYBREEX is een totaalpakket van hard– en software, training en service op maat van uw bouwfirma. Ons pakket helpt u om uw administratie en facturen efficiënt en snel te digitaliseren. Geen gedoe, maar alles in uw eigen tempo en met professionele begeleiding! Bent u voor langere tijd op een werf aan de slag? Geen probleem bij MYBREEX, want ons systeem werkt ook perfect op mobiele apparaten.

MYBREEX kan gekoppeld worden aan meer dan 35 applicaties, zoals Teamleader, Payconiq, Car-Pass en CCV. Bekijk het volledige overzicht hier.

Front laptop NEW MYBREEX s
myBREEX On macbook pro s

Alle voordelen op een rij

Aankoopfacturen

Digitaliseer uw aankoopfacturen en -bonnen eenvoudig.

Koppel met uw bank

Controleer automatisch uw betalingen en ontvang herinneringen.

Verkoopfacturen

Bespaar tijd om facturen en offertes op te stellen.

Overal beschikbaar

U kan vanop eender welk scherm naadloos in de cloud werken.

Kenmerken

Snel & gemakkelijk

MYBREEX is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en modern systeem waarvoor geen voorkennis vereist is.

Realtimeoverzicht

Verlies geen enkele factuur uit het oog, analyseer uw financiële verleden en plan meteen ook uw toekomst.

Digitaal inlezen

Binnenkomende facturen worden digitaal ingelezen en klaargezet ter betaling. Gedaan met over te typen, u kunt meerdere facturen in één handeling betalen.

Automatische opvolging met uw bank

Elke inkomende en uitgaande factuur wordt automatisch opgevolgd met uw bank. Zo weet u steeds wie wat wanneer betaald heeft.

Overal beschikbaar

Computer, tablet of smartphone: uw gegevens zijn overal beschikbaar. Bovendien loopt u geen risico om ze te verliezen bij een eventuele storing.

Digitaal naar boekhouder

Verzend uw dossier digitaal naar de boekhouder. Zo wordt uw dossier digitaal behandeld en communiceert u efficiënter met uw boekhouder.

Efficiënte offerteopvolging

Door uw offertes nauwkeurig op te volgen, kiest u efficiënter welke opdrachten u aanneemt.

Digitaal archief

Vind uw gearchiveerde documenten in een oogwenk terug op basis van een woord, nummer, serienummer of barcode.

Automatische herinneringen

Uw klanten weten steeds tegen welke datum ze hun factuur moeten betalen, wat uw cashflow alleen maar ten goede komt. Indien nodig, kan u via MYBREEX ook een deurwaarder inschakelen.

Gerechtsdeurwaarder

U kan rechtstreeks via het MYBREEX-platform een dossier opmaken om onbetwiste b2b-facturen te laten innen door een gerechtsdeurwaarder. De klant krijgt binnen de week thuis een aanmaning tot betaling en u hoeft zich verder geen zorgen te maken over de opvolging ervan.

Vraag nu een demo of offerte aan

Vul uw gegevens in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk voor een demo of offerte.