We work harder,

so our customers can work smarter

Versterk ons team

Spreekt een job bij BREEX u aan? Bekijk dan gerust eens onze interne vacatures. Voor onze zes kantoren in Lokeren, Gent, Kontich, Mechelen en Alken zoeken wij nog gemotiveerde medewerkers. Samen met meer dan 120 andere collega’s kunt u dagelijks het verschil maken voor onze klanten.

Play Video

"We work harder, so our customers can work smarter"

Play Video

BREEX Europe NV

Als salesmanager sta je in voor het dagelijkse management van ons team accountmanagers in provincie Limburg. Je bent verantwoordelijk voor de groei en zorgt ervoor dat verkoopdoelstellingen worden behaald. Daarnaast ga je zelf nog de baan op om je eigen sales binnen te halen.

Je takenpakket:

– Concrete acties plannen om verkoopdoelstellingen te kunnen behalen.

– Een strategie ontwikkelen die je met de accountmanagers overlegt.

– Accountmanagers coachen en begeleiden in hun dagelijkse taken.

– Rapportages van verkoopcijfers opmaken en die meedelen aan het hoger management.

– Je verkoopt zelf mee om het teamcijfer op te krikken.

Profiel:

– Enkele succesvolle jaren als salesmanager, ongeacht welke sector.

– Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.

– Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een pluspunt.

– Je bent resultaatgericht en gebeten door sales.

– Je kan een team aansturen, richting geven en motiveren.

Aanbod:

– Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken.

– Je zal in provincie Limburg werken, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent. Het kantoor van Limburg is gelegen in Alken.

– We bieden je een leerrijke, uitdagende en verantwoordelijke job.

– Je ontvangt een mooi salarispakket met bonussystem en extralegale voordelen (o.a. bedrijfswagen met tankkaart).

– Je werkt in een aangename omgeving en respectvolle werksfeer met doorgroeimogelijkheden waarin je een betekenisvolle rol opneemt.

Functieomschrijving

Als junior servicemedewerker maak je deel uit van het Software Service departement en rapporteer je rechtstreeks aan de verantwoordelijke. Je staat in voor het installeren en opstarten van nieuwe klanten ter plaatste bij de klant. Ook voor de bestaande klanten zorg je voor de nodige ondersteuning en opvolging. Klantentevredenheid in samenwerking met jouw team vind je belangrijk en je streeft hierbij naar 100% perfectie. 

Verantwoordelijkheden:

  • Werkt nauw samen met het team.
  • Denkt na over hoe problemen kunnen opgelost worden of geeft ze door met de nodige instructies. Doorgeven van problemen of instructies hoe dit kan opgelost geraken.
  • Verzorgt de opvolging van tickets nauwkeurig op zodat klanten altijd spoedig feedback krijgen.
  • Streeft naar een maximale input van eigen kennis en ervaring om zo via analyse en onderzoek professionele service te verbeteren.
  • Geeft opleiding aan klanten.
  • Doet de levering en installatie van hardware en software.
  • Houdt nauwkeurig administratie up-to-date voor een vlotte samenwerking met andere secties binnen het Operations departement.
  • Volgt dagplanning op de voet op
  • Formuleert duidelijk in het CRM-systeem.
  • Volgt lopende zaken op.

Profiel

  • Goede beheersing Nederlands (Frans is een pluspunt!)
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een voordeel maar geen vereiste.
  • Technisch vaardig met digitale toepassingen op Windows/Mac/Android/MS Office
  • Gepassioneerd door software/hardware en leergierig op dit vlak
  • Een echte teamspeler in een hecht, jong en dynamisch team
  • In het bezit van een rijbewijs B

Jobgerelateerde competenties

  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Omgaan met stress
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Leervermogen hebben
  • Commercieel zijn
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Aanbod

  • Deeltijdse of voltijdse functie
  • Je komt terecht in een scale-up van meer dan 50 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten op de markt zetten.
  • Je werkt voornamelijk in Limburg met periodieke stops in ons hoofdkantoor in Lokeren of ons lokale kantoor in Mechelen.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team met een correcte verloning (firmawagen met onbeperkte tankkaart, smartphone, laptop, …)
  • Een frisse bedrijfssfeer waar iedereen elkaar kent en regelmatig een teambuilding wordt georganiseerd
  • Met camionette (type berlingo of kangoo, of duster ter beschikking, lichte vracht)

Functieomschrijving

Als Technical Support & Software medewerker maak je deel uit van het Software Service departement en rapporteer je rechtstreeks aan de verantwoordelijke. Je staat in voor het installeren en opstarten van nieuwe klanten ter plaatste bij de klant. Ook voor de bestaande klanten zorg je voor de nodige ondersteuning en opvolging. Klantentevredenheid in samenwerking met jouw team vind je belangrijk en je streeft hierbij naar 100% perfectie. 

Verantwoordelijkheden:

  • Werkt nauw samen met het team.
  • Denkt na over hoe problemen kunnen opgelost worden of geeft ze door met de nodige instructies. Doorgeven van problemen of instructies hoe dit kan opgelost geraken.
  • Verzorgt de opvolging van tickets nauwkeurig op zodat klanten altijd spoedig feedback krijgen.
  • Streeft naar een maximale input van eigen kennis en ervaring om zo via analyse en onderzoek professionele service te verbeteren.
  • Geeft opleiding aan klanten.
  • Doet de levering en installatie van hardware en software.
  • Houdt nauwkeurig administratie up-to-date voor een vlotte samenwerking met andere secties binnen het Operations departement.
  • Volgt dagplanning op de voet op
  • Formuleert duidelijk in het CRM-systeem.
  • Volgt lopende zaken op.

Profiel

  • Goede beheersing Nederlands (Frans is een pluspunt!)
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een voordeel maar geen vereiste.
  • Technisch vaardig met digitale toepassingen op Windows/Mac/Android/MS Office
  • Gepassioneerd door software/hardware en leergierig op dit vlak
  • Een echte teamspeler in een hecht, jong en dynamisch team
  • In het bezit van een rijbewijs B

Jobgerelateerde competenties

  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Omgaan met stress
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Leervermogen hebben
  • Commercieel zijn
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Aanbod

  • Deeltijdse of voltijdse functie
  • Je komt terecht in een scale-up van meer dan 50 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten op de markt zetten.
  • Je werkt voornamelijk in Limburg met periodieke stops in ons hoofdkantoor in Lokeren of ons lokale kantoor in Mechelen.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team met een correcte verloning (firmawagen met onbeperkte tankkaart, smartphone, laptop, …)
  • Een frisse bedrijfssfeer waar iedereen elkaar kent en regelmatig een teambuilding wordt georganiseerd

Omschrijving
BREEX is dé referentie voor slimme digitalisatieoplossingen bij kmo’s in België. Voor ons servicedepartement in Lokeren zoeken wij een administratief bediende. Als administratief bediende sta je in voor:

  • Contractverwerking
  • Lease-aanvragen
  • Planningen aanmaken
  • Algemene facturatie
  • Mailverkeer en telefonisch contact met klanten

Profiel
Zijn de volgende competenties op jouw lijf geschreven? Solliciteer dan zeker en wie weet word jij onze nieuwe administratief bediende.

  • Je hebt een kritische blik en werkt gedetailleerd zodat alle contracten correct verwerkt worden.
  • Je hebt basis ervaring met excel om gegevens aan te vullen.
  • Je werkt efficiënt, zelfstandig en nauwkeurig.
  • Je hebt een zeer goede kennis van de Nederlandse taal, Frans is een grote plus want we hebben ook Franse contracten.
  • Je bent vertrouwd met het gebruik van Office systemen zoals Word, Powerpoint voor het maken van documenten.

Jobgerelateerde competenties

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
  • Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
  • Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, … invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
  • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Persoonsgebonden competenties

  • Omgaan met stress
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Leervermogen hebben
  • Commercieel zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Aanbod
Wat bieden we je aan?

  • Als administratief bediende bij BREEX moet je je volop kunnen ontplooien. Daarom bieden we naast tal van mogelijkheden en kansen ook een stimulerende omgeving.
  • Schoolverlaters zijn zeker ook welkom.
  • Onze ambities zijn groot, heel groot! Op korte tijd zijn wij gegroeid met onze vestigingen in Kontich, Mechelen, Rotselaar, Gent en Lokeren. Jij zal werken in het kantoor in Gent of Kontich.
  • Een uitdagende functie met veel vrijheid en werkplezier
  • Salaris van 2500-2900 euro bruto per maand (wagen bespreekbaar), afhankelijk van uw profiel, aangevuld met tal van voordelen.
     

Plaats tewerkstelling
BREEX Group
Moutstraat 54, 9000 Gent

Interesse
Stuur je CV naar join-us@breexgroup.com, je krijgt snel feedback!

Omschrijving
BREEX is dé referentie voor slimme digitalisatieoplossingen bij kmo’s in België. Voor ons servicedepartement in Lokeren zoeken wij een administratief bediende. Als administratief bediende sta je in voor:

  • Contractverwerking
  • Lease-aanvragen
  • Planningen aanmaken
  • Algemene facturatie
  • Mailverkeer en telefonisch contact met klanten

Profiel
Zijn de volgende competenties op jouw lijf geschreven? Solliciteer dan zeker en wie weet word jij onze nieuwe administratief bediende.

  • Je hebt een kritische blik en werkt gedetailleerd zodat alle contracten correct verwerkt worden.
  • Je hebt basis ervaring met excel om gegevens aan te vullen.
  • Je werkt efficiënt, zelfstandig en nauwkeurig.
  • Je hebt een zeer goede kennis van de Nederlandse taal, Frans is een grote plus want we hebben ook Franse contracten.
  • Je bent vertrouwd met het gebruik van Office systemen zoals Word, Powerpoint voor het maken van documenten.

Jobgerelateerde competenties

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
  • Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
  • Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, … invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
  • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Persoonsgebonden competenties

  • Omgaan met stress
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Leervermogen hebben
  • Commercieel zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Aanbod
Wat bieden we je aan?

  • Als administratief bediende bij BREEX moet je je volop kunnen ontplooien. Daarom bieden we naast tal van mogelijkheden en kansen ook een stimulerende omgeving.
  • Schoolverlaters zijn zeker ook welkom.
  • Onze ambities zijn groot, heel groot! Op korte tijd zijn wij gegroeid met onze vestigingen in Kontich, Mechelen, Rotselaar, Gent en Lokeren. Jij zal werken in het kantoor in Gent of Kontich.
  • Een uitdagende functie met veel vrijheid en werkplezier
  • Salaris van 2500-2900 euro bruto per maand (wagen bespreekbaar), afhankelijk van uw profiel, aangevuld met tal van voordelen.

Plaats tewerkstelling

Prins Boudewijnlaan 24c, 2550 Kontich

Interesse
Stuur je CV naar join-us@breexgroup.com, je krijgt snel feedback!

Omschrijving:

Als Telemarketeer ben JIJ een spilfiguur. Jij legt de eerste contacten met prospecten die we kunnen omzetten naar tevreden klanten. Hoe je de klus klaart laten we helemaal aan jou over. Of jij nu dagelijks op kantoor bent in Lokeren, Gent, Kontich of Rotselaar of liever belt vanop een onbewoond eiland, die keuze bepaal jij zelf. ‘as long as the work gets done’.

‘How maar, word ik dan aan mijn lot overgelaten?’ Bij Salesmakers wordt niemand aan zijn lot overgelaten. De prospecten worden benaderd aan de hand van een template die je wegwijs zal maken in het telefonisch prospecteren. Alsook steken we iedere maandag de koppen samen om te bespreken hoe we de beste resultaten kunnen neerleggen.

Onze prospecten zijn voornamelijk eenmanszaken, kleine kmo’s. Een no-nonsense en straight tot the point aanpak hanteren we niet enkel naar collega’s maar trekken we ook door naar onze prospecten die we benaderen.

Profiel van kandidaat

  • No-nonsense mentaliteit
  • Winnaarsmentaliteit
  • Resultaatgericht
  • Courante PC kennis (CRM, Microsoft 365)
  • Communicatieve skills
  • Optimist tot in de kist


Aanbod

Als werknemer bij Salesmakers moet je je volop kunnen ontplooien. Daarom bieden we naast tal van mogelijkheden en kansen ook een stimulerende omgeving.

De keuze van de radiozender valt te bespreken, de sterkte van de koffie niet.

Je komt terecht in een firma van meer dan 60 collega’s met stuk voor stuk een winnaarsmentaliteit.

Jij gaat aan de slag in ons hoofdkantoor in Gent.
Thuiswerken is mogelijk (50%).

Naast een uitdagende functie met veel vrijheid en werkplezier, bieden we je ook een aantrekkelijk salaris aangevuld met een uitdagend bonussysteem, incentives & teambuildings.

Krijg bovendien ook een vast contract voor een voltijdse job of een viervijfderegeling.


Solliciteren

Graag jouw motivatiebrief alsook CV naar join-us@breexgroup.com

Solliciteer hier

Omschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je heb een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on


Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Hasselt, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent. Het kantoor van Limburg is gelegen in Alken.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.


Plaats tewerkstelling

Regio Hasselt

Omschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je heb een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on


Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Kontich, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent, maar wij hebben ook een kantoor in Kontich gelegen.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.


Plaats tewerkstelling

Regio Kontich

Omschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je heb een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on


Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Gent, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.


Plaats tewerkstelling

Regio Gent

Omschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands, mondeling en schriftelijk. Frans is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je heb een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on


Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Brugge, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.


Plaats tewerkstelling

Regio West-Vlaanderen

Omschrijving

Als accountmanager maak je deel uit van het salesdepartement en rapporteer je aan de salesmanager. Je bent verantwoordelijk voor het genereren van een hogere omzet door middel van relatiebeheerklantenwerving en het adviseren omtrent marktontwikkelingen en kansen.

  • Behoeftes en klachten van de klant signaleren en advies daarover verzorgen of ze oplossen.
  • Offertes opstellen, de opvolging verzorgen en offertetrajecten coördineren.
  • Een gedegen administratie voeren met niet alleen correspondentie, contracten, offertes, en facturen, maar ook klantendossiers en ervoor zorgen dat alle relevante informatie/stukken in het dossier zitten.
  • Vooropgestelde targets en verkoopresultaten in het oog houden en behalen.
  • De markt analyseren, accounts inventariseren en strategische accountplannen opstellen.
  • Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bv. op productontwikkelingen van concurrenten.
  • Vernieuwende salesmethoden voor producten en dienstverlening bedenken en realiseren.

Profiel

  • Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector.
  • Bacheloropleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Perfecte beheersing van het Nederlands en Frans, mondeling en schriftelijk. Arabisch is een plus.
  • Je hebt commercieel inzicht en ziet de noden van de klant.
  • Je hebt een doorgedreven huntingmentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.
  • Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.
  • Je bent een echte entrepreneur.
  • Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on.


Aanbod

  • Je komt terecht in een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat als een grote familie aanvoelt. Je zal met ambitieuze en enthousiaste collega’s samenwerken!
  • Je werkt in regio Brussels Gewest, ons hoofdkantoor is gelegen in Gent.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job.
  • Je kan op een mooi salarispakket rekenen met bonussysteem en verschillende extralegale voordelen (o.a. met bedrijfswagen met tankkaart).
  • Je werkt in een aangename omgeving, respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met doorgroeimogelijkheden.


Plaats tewerkstelling

Regio Vlaams-Brabant

BREEX Nederland

Wil jij ook met ons mee groeien ?

Wij zoeken energieke Accountmanagers die potentiële klanten willen helpen groeien door het aanbieden van marketing support oplossingen (zoals nieuwe websites) tegen een vast bedrag per maand. De focus hierbij ligt bij klanten in het klein bedrijf in de regio Noord-Brabant. Je werkt vanuit een klein enthousiast team onder leiding van de managing director.

De Job:

Realiseren van afspraken bij je prospects om de oplossingen te promoten.

Het inventariseren en adviseren van de juiste oplossing bij de klant op locatie.

Het vertalen van de wensen van de klant naar een te ontwikkelen marketing oplossing.

Onderhandelen en sluiten van deals aan tafel op basis van digitale contracten.

Het realiseren van je verkoopplan, doelstellingen en targets.

Zorg dragen voor een hoge klanttevredenheid en het ontwikkelen van een klanten fan base met je eigen BREEX ambassadeurs.

Signaleren van overige behoeftes en mogelijkheden voor cross selling van andere activiteiten zoals oplossingen rondom digitale administratie.

De juiste aansturing en bewaking van het ontwikkel-en orderproces, after-sales opvolging en zorg dragen voor de correcte administratie met klantendossiers.

Ontwikkelingen in de markt opvolgen om zo nodig tijdig te anticiperen, bijvoorbeeld op productontwikkelingen van concurrenten.

Profiel

Enkele succesvolle jaren ervaring als accountmanager, ongeacht de sector.

HBO denk-en werkniveau door opleiding of ervaring.

Je bent creatief en hebt kennis van of affiniteit met marketing

Je hebt een echte hunting mentaliteit om nadien jouw klanten als een echte accountmanager te gaan behartigen.

Je hebt commercieel inzicht en ziet waar marktkansen liggen.

Je bent resultaatgericht en sales-driven; je beschikt over overtuigingskracht.

Je bent ondernemend en voelt je daarom ook thuis bij ondernemers in de Brabantse regio en je hebt geen 9-5 mentaliteit

Je kan sturing geven en lijnen uitzetten, maar bent toch hands-on en je hebt een grote ambitie om verder te groeien.

Aanbod

Je komt terecht in een ambitieus leuk nieuw bedrijf met locatie den Bosch.

We worden in onze groeidoelstellingen ondersteund door een zeer succesvol moederbedrijf met meer dan 100 enthousiaste collega’s in kantoren in Lokeren, Waregem, Kontich en Lummen.

We bieden je een verantwoordelijke sales job binnen een jong dynamisch team waarbij we onszelf elke dag uitdagen om verder te groeien.

We zorgen dat je op alle fronten uitgebreid getraind wordt door het moederbedrijf en intensief begeleidt wordt vanuit de vestiging voor optimale salesprestaties.

Na inwerkperiode ondersteuning met leads en afspraken door call-agents

Je kan rekenen op een goed vast salaris met een uitdagend bonus systeem en representatieve auto van de zaak. (elektrisch mogelijk)

Werken in een aangename (groene omgeving), respectvolle werksfeer waarin je een betekenisvolle rol opneemt met heel veel groeikansen voor de toekomst

Plaats tewerkstelling

Nederland

professionele website laten maken

Versterk ons team