Technical support- en softwaremedewerker

Functie

Als technical support- en softwaremedewerker maak je deel uit van het Software Service-departement en rapporteer je rechtstreeks aan de verantwoordelijke. Je installeert software en start die op bij klanten online (of soms ter plaatse). Je zal hierdoor voornamelijk instaan voor het geven van online opleidingen, van onze nieuwe facturatiesoftware. Je zal ook mee instaan om gezamenlijke input door te geven. Indien je geen opleidingen op de planning hebt staan, ga je mee ondersteunen met het oplossen van software tickets. Klantentevredenheid in samenwerking met jouw team vind je belangrijk en je streeft daarbij naar 100 % perfectie.

 

Verantwoordelijkheden:

  • Werkt nauw samen met het team.
  • Denkt na over hoe problemen kunnen opgelost worden of geeft ze door met de nodige instructies. Doorgeven van problemen of instructies hoe dit kan opgelost geraken.
  • Verzorgt de opvolging van tickets nauwkeurig, zodat klanten altijd spoedig feedback krijgen.
  • Streeft naar een maximale input van eigen kennis en ervaring om zo via analyse en onderzoek professionele service te verbeteren.
  • Geeft opleiding aan klanten voornamelijk online.
  • Houdt nauwkeurig administratie up-to-date voor een vlotte samenwerking met andere secties binnen het Operations department.
  • Volgt de dagplanning op de voet op.
  • Formuleert duidelijk in het CRM-systeem.
  • Volgt lopende zaken op.
  • Rapporteert dagelijks aan het Development team.
  • Analyseert eventuele bugs en geeft ze meteen gedetailleerd door.

 

Profiel

  • Goede beheersing Nederlands (Frans is een pluspunt!)
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een voordeel maar geen vereiste.
  • Technisch vaardig met digitale toepassingen op Windows/Mac/Android/MS Office
  • Gepassioneerd door software en leergierig op dit vlak
  • Een echte teamspeler in een hecht, jong en dynamisch team
  • In het bezit van een rijbewijs B

 

Jobgerelateerde competenties

  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
  • Duidelijk communiceren naar klanten toe
  • Duidelijke en grondige opleidingen kunnen geven
  • Technische problemen opsporen en een rapport van maken

 

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Omgaan met stress
  • Creativiteit
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Leervermogen hebben
  • Commercieel zijn
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

 

Aanbod

  • Deeltijdse of voltijdse functie
  • Je komt terecht in een scale-up van meer dan 60 ambitieuze collega’s die vol enthousiasme niet alleen ons bestaand facturatieplatform & printerleasing, maar ook nieuwe producten op de markt zetten.
  • Je zal een uitgebreide opleiding ontvangen, om met alle nodige kennis te kunnen starten.
  • We bieden je een verantwoordelijke, uitdagende en leerrijke job binnen een leuk, dynamisch en jong team met een correcte verloning (smartphone, laptop, …)
  • Een frisse bedrijfssfeer waar iedereen elkaar kent en regelmatig een teambuilding wordt georganiseerd
Vertical,View,Of,Happy,Businessman,In,Formalwear,Sitting,Behind,Table

Getriggerd voor deze job? Sollicteer nu!