
een versnelling hoger.


Automatiseer uw facturatie en administratie!
Wat fijn als uw garage op volle toeren draait! Helaas komt er bij de verkoop en herstellingen van wagens heel wat papierwerk kijken. Denk maar aan offertes, werkbonnen, facturen en Car-Pass,… Daarenboven moet u elke wagen die uw oprit oprijdt in uw registerboek noteren. Een hele opgave waardoor er soms facturen of betalingen vergeten worden.
MYBREEX is een totaalpakket van hard- en software, training & service waarmee u uw onderneming gemakkelijk en efficiënt digitaliseert. Inkomende en uitgaande facturen worden via tekstherkenning feilloos van papier op scherm overgezet. Uw administratie verwerken wordt meteen kinderspel! Bovendien krijgt uw onderneming meer ademruimte. Samen stappen we zorgeloos het digitale tijdperk in!
Benieuwd hoe wij u kunnen helpen? Neem dan onze brochure door!


Automatiseer uw facturatie en administratie!
Veel ondernemers offeren avonden en weekends op om hun papierwerk rond te krijgen. Denk maar aan offertes, werkbonnen, facturen, Car-Pass,… Bovendien moet u elke wagen die uw oprit oprijdt in uw registerboek noteren. Een hele opgave, waardoor er soms facturen of betalingen vergeten worden. En alsof dat niet genoeg is, moet u die papierstapel ook nog op tijd aan de boekhouder bezorgen.
MYBREEX is een totaalpakket van hard- en software, training & service waarmee u uw onderneming gemakkelijk en efficiënt digitaliseert. Inkomende en uitgaande facturen worden via tekstherkenning feilloos van papier op scherm overgezet. Uw administratie verwerken wordt meteen kinderspel! Bovendien krijgt uw onderneming meer ademruimte. Samen stappen we zorgeloos het digitale tijdperk in!
MYBREEX kan gekoppeld worden aan meer dan 35 applicaties, zoals Teamleader, Payconiq, Car-Pass en CCV. Bekijk het volledige overzicht hier.
Benieuwd hoe wij u kunnen helpen? Neem dan onze brochure door!
Haal nog meer uit uw garage
Wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen?
Omdat iedere klant uniek is voor ons geven wij u graag een vrijblijvende demo. Dit kan bij u ter plaatse, of via een virtuele afspraak. Hierbij overlopen wij samen met u alle voordelen van MYBREEX Smart Invoicing die voor u van toepassing zijn. We werken op maat van uw onderneming en denken steeds met u mee.
Wordt u onze volgende tevreden klant?


"Wij gebruiken BREEX nu al ca. één jaar en zijn heel tevreden. Als hardwerkende zelfstandige is deze tool onmisbaar! Het vergemakkelijken en efficiënter maken van uw administratie is tegenwoordig een must voor elk bedrijf. Bedankt voor de snelle en uitstekende service!"


"Ik ben blij met BREEX in zee te zijn gegaan, alles is een stuk gestructureerder: een offerte maken is
kinderspel en als we een probleem hebben, lossen zij het op. Ik leer iedere dag iets nieuws bij want er zit nog zo veel meer in dan wat ik oorspronkelijk verwacht had. Ik ben zeker tevreden."


“Ondanks dat wij al sterk gedigitaliseerd hebben, is BREEX nog een extra aanvulling gebleken in onze administratie. Gevraagde veranderingen worden bijna meteen aangepast. BREEX denk mee en luistert naar de noden van ons als bedrijf, zodat het eenvoudiger wordt om te gebruiken.”


"Wij zijn sinds kort opgestart met een printer en het volledige MYBREEX CRM & facturatiepakket. Wat een top service, top opvolging en heel veel knowhow inzake techniciteit van de oplossingen. Ik ben alvast een tevreden klant, waarvoor dank!"


“Een fantastisch programma dat altijd werkt zoals het moet en zeer eenvoudig te gebruiken is. Je bespaart hier enorm veel tijd mee uit, en het komt met een professionele printer die ook geplaatst wordt. Er is geen andere software die zoveel aanbiedt in 1 pakket."