Digitaliseer je administratie

Verlies geen tijd meer met de digitale oplossing voor al uw administratie

'T gaat vlotter met mybreex

Bespaar tijd en geld !

Een kwaliteitsvol facturatieprogramma gebruiken kent heel wat voordelen. Zo kan u sneller betalingen afronden. Daarnaast kan u verzendkosten ook vergeten, aangezien al uw facturen digitaal uitgestuurd worden. Kiezen voor een degelijk facturatieprogramma is dus een tijd- en kostenbesparende oplossing. Bovendien zijn alle facturen op één plek digitaal geordend, waardoor u een gemakkelijker een duidelijk inzicht kan hebben in uw inkomsten en uitgaven.

facturatieplatform

Vraag een persoonlijk gesprek aan:

mybreex dashboard

Waarom MYBREEX?

MYBREEX is een intuïtieve oplossing om uw bedrijfsfacturatie en -administratie te digitaliseren en te automatiseren. Vertrouw op onze betrouwbare hardware en persoonlijke service om uw bedrijf te helpen groeien. Wilt u een inzicht in de financiën van uw bedrijf op uw computer en gsm? Dan is ons facturatieprogramma de juiste oplossing voor u.

Cross-platform

Begeleiding & support op maat

Volledig beveiligd

Koppel met externe programma's

Functies:

Snel en gemakkelijk

MYBREEX is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en modern systeem waarvoor geen voorkennis vereist is.

Realtimeoverzicht

Verlies geen enkele factuur uit het oog, analyseer uw financiële verleden en plan meteen ook uw toekomst.

Digitaal inlezen

Binnenkomende facturen worden digitaal ingelezen en klaargezet ter betaling. Gedaan met over te typen, u kunt meerdere facturen in één handeling betalen.

Automatische opvolging met bank

Elke inkomende en uitgaande factuur wordt automatisch opgevolgd met uw bank. Zo weet u steeds wie wat wanneer betaald heeft.

Overal beschikbaar

Computer, tablet of smartphone: uw gegevens zijn overal beschikbaar. Bovendien loopt u geen risico om ze te verliezen bij een eventuele storing.

Digitaal naar boekhouder

Verzend uw dossier digitaal naar uw boekhouder. Zo wordt uw dossier digitaal behandeld en communiceert u efficiënter met uw boekhouder.

Efficiënte offerteopvolging

Door uw offertes nauwkeurig op te volgen, kiest u efficiënter welke opdrachten u aanneemt.

Digitaal archief

Vind uw gearchiveerde documenten in een oogwenk terug op basis van een woord, nummer, serienummer of barcode.

Automatische herinneringen

Uw klanten weten steeds tegen welke datum ze hun factuur moeten betalen, wat uw cashflow alleen maar ten goede komt. Indien nodig, kan u via MYBREEX ook een deurwaarder inschakelen.

Gerechtsdeurwaarder

U kan rechtstreeks via het MYBREEX-platform een dossier opmaken om onbetwiste b2b-facturen te laten innen door een gerechtsdeurwaarder. De klant krijgt binnen de week thuis een aanmaning tot betaling en u hoeft zich verder geen zorgen te maken over de opvolging ervan.